Przezentacja ceny na Instaagramie bez sklepu www

Jak prezentować ceny na Instagramie bez sklepu na stronie www

Jeżeli masz własną stronę www ze sklepem lub masz sklep na jakieś platformie sprzedażowej, jesteś w komfortowej sytuacji. Wklejasz link w BIO i gotowe.


Oczywiście dodatkowo link możesz dodawać w wyróżnionych relacjach, w relacjach czy w komentarzach do postów (mało wygodna opcja dla obserwujących).


Ale jak to ograć na Insta, gdy nie ma możliwości w Polsce założenia sklepu na Insta ?


Zacznę od tego, że moim zdaniem, gdy się coś oferuje do sprzedaży, warto pokazywać jawnie ceny.


Już pomijając aspekty prawne, ale w tym radzić nie mogę:)


Wyobraź sobie, że wchodzisz na czyjeś konto, bo przyciągnęła Cię grafika lub zdjęcie. O fajna torebka, myślisz sobie. Szukasz ceny. I nie widzisz… Być może jesteś osobą, dla której zapytanie o cenę nie jest problemem. Masz szanse na torebkę, gdy zaakceptujesz cenę. Już nawet nie wspomnę o czasie, który musisz poświęcić na napisanie wiadomości, czekanie, na odpowiedźdopinanie sprzedaży.

Możesz w trakcie oczekiwania na odpowiedź się rozmyślić, bo gdzieś Ci konto wyskoczyło z jawnymi cenami. Już nawet zamówiłaś torebkę w tzw. międzyczasie.

Gorzej, gdy jesteś w tej grupie (zaznaczę, że jest to statystycznie większość konsumentów), którzy nie pytają o cenę, gdy jej nie widzą. Idą dalej. Sama jestem w tej grupie.


Dlaczego ludzie nie pytają o cenę na priv?


Powodów może być wiele. Przedstawię Ci kilka z nich:

  • szkoda im czasu na pytanie, oczekiwanie na odpowiedź
  • lubią podejmować decyzje o zakupie tu i teraz
  • mogą mieć obawy, że sprzedający poda cenę po warunkach profilu pytającego
  • nie pytają tak dla zasady, lubią klarowną ofertę

Gdy nie podajesz cen, tracisz szanse na sprzedaż do sporej grupy konsumentów.

A już przecież odwaliłaś kawał dobrej roboty, żeby przyciągnąć obserwujących na swój profil… Sama sobie odpowiedz na pytanie: Czy warto odcinać sobie możliwość sprzedaży do tej konkretnej grupy ludzi, którzy nie pytają o cenę na priv?


Oto moje propozycje prezentacji cen na Insta (bez sklepu na stronie www):
* cena na końcu posta sprzedażowego
* wyróżnione relacje “CENNIK”
* przypięty post z cennikiem na górze siatki profilu
* dodatkowo, co jakiś czas relacja sprzedażowa
* przewodnik CENNIK, do którego możesz podpinać posty sprzedażowe


Zero wymówek! Jeżeli chcesz, nawet już teraz, możesz stworzyć swój cennik w wyróżnionych relacjach 😉

Pełną pigułkę wiedzy, jak przygotować swoje BIO na odwiedziny profilu znajdziesz tutaj.

Jak Cię widzą, tak Cię zaobserwują 🙂

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart