Jakie są korzyści dla marki rękodzielniczej z wprowadzenia bonu prezentowego

Zalety z wprowadzenia do sprzedaży bonów prezentowych na rękodzieło:


Voucher jest doskonały na targi, kiermasze. Gdy ktoś chce od Ciebie coś kupić, a nie masz już np. określonej kolorystyki. Przyjmujesz płatność za voucher i zajmujesz się realizacją zamówienia w ustalonym terminie.


Zwiększenie sprzedaży
Wprowadzenie bonów prezentowych może przyczynić się do wzrostu ilości zakupów. Osoby obdarowane bonem mają większą motywację (wymierną) do odwiedzenia Twojego sklepu www lub Twoich sociali. W zależności od tego, gdzie kierujesz finalizację bonu. Przy okazji realizacji vouchera są szanse, że zostaną zakupione dodatkowe egzemplarze Twojego rękodzieła. Tak przy okazji:)


Elastyczność
Bony podarunkowe pozwalają obdarowanym na wybór produktów, które najbardziej ich interesują. W danej kolorystyce, rozmiarze, zapachu. W ten sposób zapewniasz klientom swobodę w wyborze konkretnego Twojego rękodzieła.


Przyciąganie nowych klientów
Bony podarunkowe mogą być świetnym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów do Twojej marki. Osoby, które otrzymają bon, zrealizują go i będą zadowolone, mogą stać się klientami, którzy ponownie wrócą na zakupy.


Skuteczne narzędzie marketingowe
Wprowadzenie do sprzedaży bonów podarunkowych to doskonały sposób na promowanie Twojej marki rękodzielniczej. Osoby, które otrzymają bon od Ciebie, mogą się nim pochwalić wśród znajomych, co może przyczynić się do „bezpłatnego” rozgłosu i promowania marki. Nawet jeśli komuś innemu bon zostanie przekazany, ktoś trafi do Twojej marki.


Możliwość zwiększenia świadomości marki
Bony podarunkowe są doskonałym sposobem na zwiększenie świadomości marki. Ktoś, kto otrzyma bon, może „opatrzeć się” z Twoją marką. Warto, by bon był spójny wizualnie z Twoją marką, Twoimi socjalami, stroną www. Taki bon trafi kilka razy przed oczy. Pierwszy tuż po otrzymaniu, kolejny przy rozeznaniu i realizacji. Nawet jak ktoś skorzysta z bonu od razu, masz szansę zrobić dobre wrażenie.


Wygoda dla klienta
Bony podarunkowe gwarantują wygodę zakupów. Osoba obdarowana, sama wybierze sobie, na co u Ciebie wymieni taki bon prezentowy.


Doskonały pomysł na prezent dla „trudnych” do obdarowania osób
Rękodzieło może być trudne do wybrania jako prezent dla niektórych osób. Bony podarunkowe rozwiązują ten problem i dają możliwość wyboru danego produktu według własnych preferencji osoby obdarowanej.


Sprzyja eksperymentowaniu
Osoby obdarowane bonem prezentowym, mogą zdecydować się na zakup czegoś, czego normalnie by nie kupiły. Czasami także ze względów finansowych, trudno im „zaufać” rękodziełu, które z natury jest droższe niż masówka. Mogą się przekonać do Twojej marki. I za jakiś czas ponownie wrócić do Ciebie po kolejny produkt, gdy odłożoną określoną kwotę.


Opcja dla osób, które nie są pewne gustu osoby, którą chcą obdarować

Jeśli ktoś nie jest pewny, co z Twojej oferty produktów rękodzielniczych może przypaść najbardziej do gustu osobie obdarowanej, to taki bon jest świetnym rozwiązaniem. Rozwiązuje problem wahających się klientów kupujących u Ciebie na prezent dla kogoś bliskiego.


Świadomość ekologiczna
Rękodzieło najczęściej jest tworzone w sposób bardziej ekologiczny niż masówka. Wprowadzenie bonów podarunkowych może przyczynić się do rozwijania ekologicznego podejścia do życia.


Promowanie lokalnych marek
Wprowadzenie bonów podarunkowych na zakup rękodzieła, może przyczynić się do lokalnego rozpromowania marki. Bon stosunkowo łatwo przekazać na lokalne akcje charytatywne, licytacje.


Pomoc w wyborze prezentu, dla osoby, „która wszystko ma”
Bonu podarunkowe pozwalają przenieść decyzję o wyborze konkretnego Twojego rękodzieła z kupującego bon, na osobę go realizującą. Ku uciesze osoby obdarowującej i obdarowanej.


Zachęcenie do zakupu większej ilości Twoich produktów
Osoby obdarowane Twoim bonem podarunkowym, mogą być bardziej skłonne do dokonania większych zakupów, ponieważ widzą to jako okazję do zrobienia zakupów „przy okazji”, także za jednym kosztem dostawy lub do kompletu.


Możliwość korzystania z bonów w różnych okresach czasu

Bony podarunkowe mogą mieć określony czas realizacji, w zależności od tego, jak to sobie ustalisz. Termin ważności daje osobom obdarowanym większą elastyczność w ich wykorzystaniu. Punktujesz jako marka.


Poprawa relacji z Twoją grupą docelową
Wprowadzenie bonów podarunkowych może poprawić relację z grupą docelową. Dajesz im jasny sygnał, daję to, czego potrzebujecie. Bon rozwiązuje problem prezentu dla Waszych bliskich.


Ograniczenie ryzyka zakupowego

Osoba, która otrzyma bon podarunkowy, może bezpiecznie eksperymentować z wyborem_ nie płaci swoimi pieniędzmi. Wtedy zwykle mamy skłonności do szaleństwa i dopłaty do zakupów.


Możliwość korzystania z bonów podczas czasowych okazji, np. urodziny marki
Świetny pomysł na nagrodę przy prawidłowo przeprowadzonym „rozdaniu”.


Ratunek przy braku mocy przerobowych
Bon prezentowy może uratować Cię w okresie wzmożonych zamówień. Ty, masz kolejne zamówienie, a obdarowujący prezent dla bliskiej osoby.

Gotowe treści sprzedażowe dla branży rękodzieła w kwestii bonów podarunkowych znajdziesz TUTAJ

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart